A Florida Man Died After Eating a Raw Oyster Carrying a Dangerous ‘Flesh Eating’ Bacteria — TIME http://time.com/5343075/florida-man-oysters-vibrio-vulnificus/

A Florida man has died after eating a raw oyster contaminated with a highly infectious strain of bacteria. The Florida Department of Health confirmed one person died after consuming a raw oyster that carried Vibrio vulnificus bacteria, which is often called “flesh-eating” for its ability to cause serious skin and wound infections. The bacteria is…

via A Florida Man Died After Eating a Raw Oyster Carrying a Dangerous ‘Flesh Eating’ Bacteria — TIME

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.